Bakugany Pułapki Pyrus'a: Spyderfencer[500] Metalfencer[400] Skorpion[350]
Zwykłe: Neo Dragonoid [400] w bajce Cross Dragonoid[700] w bajce Helix Dragonoid[900] w bajce Lumino Dragonoid[1000] w bajce Blitz Dragonoid[1000+] w bajce Neo Ziperator[900]w bajce Dragonoid[340] w bajce Apollonir[500] w bajce Viper Helios[600] w bajce Cyborg Helios[700] w bajce Helios MK2[800] w bajce Farbros[800] w bajce Krakix[900] w bajce Rubanoid[900] Verias [350] Jelldon[350] Chrabąszcz[350] Freezer[350]
Battle Gearsy: Twin Destructor do Heliosa MK2 [100] Raytheus Łączy się on z Lumino Dragonoidem. Przypomina motocykl. JetKor[100] do Lumino Dragonoida Pyrus Ewolucja Jetkora w Explosix Gear[100] * Zukanator do Heliosa MK2[200] Lansor[100] Destrakon Gear[100]
KSM Dla Bakuganów i Bakuganów Pułapek:
Napięcie Pyrusa: dodaje 300 punktów mocy do Spyderfencera.
Czerwona Walkiria: Helios i MetalFencer zyskują osobno 200G(Zadziała tylko przy Meta Heliosie).
# Ba Arrow: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.( Dla Neo Ziperatora) # Orb Shield: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.( Dla Neo Ziperatora) # Power Shaker: Dodaje 500 punktów mocy każdemu Bakuganowi w drużynie.( Dla Neo Ziperatora) # Metal Destruction: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.( Dla Neo Ziperatora) # Force Alive: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Neo Ziperatora.
* Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi. * Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. * Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid. * Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi.( Dla Lumino Dragonoida) * Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. * Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi. * Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida.
* Dragon Hummer: Anuluje supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid) * Firim Tornado: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Galactic Dragon: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi. * Helix Shield (Hyper Helix Shield): Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika. * Burning Reflector: Anuluje Supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid) * Spinning Wall: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Dragon Phalanx: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Strike Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Power Glazer: Dodaje 500 Gs Helix Dragonoidowi. * Dragon Impulse (Dragon Surge): Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
* Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi. * Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika. (Dla Crossa Dragonoida) * Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi. * Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów. * Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby.(Rdzeń Vestroii) (Dla Crossa Dragonoida) * Płomień Nieskończoności: Zabiera każdemu przeciwnikowi 500 punktów i dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi.(Rdzeń Vestroii) * Maksymalny Mega Smok: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida.(Rdzeń Vestroii) * Strzelające Tornado: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
* Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida. * Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida. * Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida. * Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.(Dla Neo Dragonoid) * Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika.(Dla Neo Dragonoid) * Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy.(Dla Neo Dragonoid) * Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii). * Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii). * Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii). Syntezy Supermocy * Pyrus Niszczyciel: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy, oraz dodaje 300 punktów do Neo Dragonoida. * Starcie Smoków: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
* Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). * Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida * Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów * Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. * Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. * Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny). Syntezy Supermocy: * Melt Flare: Dragonoid zyskuje 100 punktów mocy.
* Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. * Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira. * Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. ( Dla Apollonira) * Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.( Dla Apollonira) * Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. * Explosia Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. * Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. * New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. ( Dla Apollonira)
* Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. * Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.(Dla Viper Heliosa) * Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.(Dla Viper Heliosa) * Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.(Dla Viper Heliosa) * Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.(Dla Viper Heliosa) * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. * Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi. * Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika. Zakazane Karty Supermocy: * Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby, Viper Helios zyskuje 700 punktów mocy. Synteza Supermocy: * Omega: Dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa.
* FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Helios i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika. * Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi. * Explozia Lambada: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi. * Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. (Dla Cyborg Helios) * Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2. * Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2) * Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Smocza pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2. * Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy. * FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.(Dla Helios MK2) * FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie. * Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.(Dla Helios MK2) * Pulsing Twister: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2) * Discharger: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Exceed Charger: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
* Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Twin Horn Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa. * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Super Mega Komórka: Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa. * Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. * FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. * Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę.(Dla Farbrosa) * Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Farbrosa) * Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia.(Dla Farbrosa) * Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. * Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. (Dla Farbrosa)
KSM Dla Battle Gearsów:
- Twin Destructor (Dual Devastator): Zmienia poziom mocy przeciwnika na początkowy i dodaje 200 punktów mocy Twin Destructorowi. - Twin Destructor Level 2: Dodaje 400 punktów mocy Twin Destructorowi. - Twin Destructor Level 3: Dodaje 600 punktów mocy Twin Destructorowi .
Jetkor 'Flame Impact (JetKor 'Poziom 2) '- Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika na JetKor. Jetkor Delta (JetKor) - Przeciwnik nie może użyć supermocy aż do użycia Jetkora który, zyskuje 500 punktów mocy - Explosix Neo: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Explosix Geara. - Explosix Flame Implact: Przenosi 600 Punktów mocy z przeciwnika do Explosix Geara.
|