Bakugany Pułapki Pyrus'a:
Spyderfencer[500]
Metalfencer[400]
Skorpion[350]
Zwykłe:
Neo Dragonoid [400] w bajce
Cross Dragonoid[700] w bajce
Helix Dragonoid[900] w bajce
Lumino Dragonoid[1000] w bajce
Blitz Dragonoid[1000+] w bajce
Neo Ziperator[900]w bajce
Dragonoid[340] w bajce
Apollonir[500] w bajce
Viper Helios[600] w bajce
Cyborg Helios[700] w bajce
Helios MK2[800] w bajce
Farbros[800] w bajce
Krakix[900] w bajce
Rubanoid[900]
Verias [350]
Jelldon[350]
Chrabąszcz[350]
Freezer[350]
Battle Gearsy:
Twin Destructor do Heliosa MK2 [100]
Raytheus Łączy się on z Lumino Dragonoidem. Przypomina motocykl.
JetKor[100] do Lumino Dragonoida Pyrus Ewolucja Jetkora w Explosix Gear[100]
* Zukanator do Heliosa MK2[200]
Lansor[100]
Destrakon Gear[100]
KSM Dla Bakuganów i Bakuganów Pułapek:
Napięcie Pyrusa: dodaje 300 punktów mocy do Spyderfencera.
Czerwona Walkiria: Helios i MetalFencer zyskują osobno 200G(Zadziała tylko przy Meta Heliosie).
# Ba Arrow: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.( Dla Neo Ziperatora)
# Orb Shield: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.( Dla Neo Ziperatora)
# Power Shaker: Dodaje 500 punktów mocy każdemu Bakuganowi w drużynie.( Dla Neo Ziperatora)
# Metal Destruction: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.( Dla Neo Ziperatora)
# Force Alive: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Neo Ziperatora.
* Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi.
* Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
* Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid.
* Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi.( Dla Lumino Dragonoida)
* Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida.
* Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi.
* Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida.
* Dragon Hummer: Anuluje supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid)
* Firim Tornado: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Galactic Dragon: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
* Helix Shield (Hyper Helix Shield): Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Burning Reflector: Anuluje Supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid)
* Spinning Wall: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Dragon Phalanx: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Strike Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
* Power Glazer: Dodaje 500 Gs Helix Dragonoidowi.
* Dragon Impulse (Dragon Surge): Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
* Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi.
* Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika. (Dla Crossa Dragonoida)
* Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi.
* Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów.
* Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby.(Rdzeń Vestroii) (Dla Crossa Dragonoida)
* Płomień Nieskończoności: Zabiera każdemu przeciwnikowi 500 punktów i dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi.(Rdzeń Vestroii)
* Maksymalny Mega Smok: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
* Strzelające Tornado: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
* Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida.
* Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.
* Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida.
* Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.(Dla Neo Dragonoid)
* Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika.(Dla Neo Dragonoid)
* Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy.(Dla Neo Dragonoid)
* Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii).
* Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii).
* Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii).
Syntezy Supermocy
* Pyrus Niszczyciel: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy, oraz dodaje 300 punktów do Neo Dragonoida.
* Starcie Smoków: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
* Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
* Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
* Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
* Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
* Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
* Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Syntezy Supermocy:
* Melt Flare: Dragonoid zyskuje 100 punktów mocy.
* Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira.
* Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira.
* Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. ( Dla Apollonira)
* Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.( Dla Apollonira)
* Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir.
* Explosia Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira.
* Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira.
* New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. ( Dla Apollonira)
* Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
* Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
* Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.(Dla Viper Heliosa)
* Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.(Dla Viper Heliosa)
* Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.(Dla Viper Heliosa)
* Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.(Dla Viper Heliosa)
* Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
* Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
* Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Zakazane Karty Supermocy:
* Gwiezdny Pancerz X: poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby, Viper Helios zyskuje 700 punktów mocy.
Synteza Supermocy:
* Omega: Dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa.
* FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Helios i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika.
* Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Explozia Lambada: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. (Dla Cyborg Helios)
* Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
* Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
* Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2)
* Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Smocza pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
* Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
* FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.(Dla Helios MK2)
* FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
* Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.(Dla Helios MK2)
* Pulsing Twister: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2)
* Discharger: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
* Exceed Charger: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
* Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Twin Horn Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.
* Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Super Mega Komórka: Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa.
* Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
* FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
* Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę.(Dla Farbrosa)
* Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Farbrosa)
* Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia.(Dla Farbrosa)
* Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
* Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. (Dla Farbrosa)
KSM Dla Battle Gearsów:
- Twin Destructor (Dual Devastator): Zmienia poziom mocy przeciwnika na początkowy i dodaje 200 punktów mocy Twin Destructorowi.
- Twin Destructor Level 2: Dodaje 400 punktów mocy Twin Destructorowi.
- Twin Destructor Level 3: Dodaje 600 punktów mocy Twin Destructorowi .
Jetkor 'Flame Impact (JetKor 'Poziom 2) '- Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika na JetKor.
Jetkor Delta (JetKor) - Przeciwnik nie może użyć supermocy aż do użycia Jetkora który, zyskuje 500 punktów mocy
- Explosix Neo: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Explosix Geara.
- Explosix Flame Implact: Przenosi 600 Punktów mocy z przeciwnika do Explosix Geara.
Offline